HOT IKLAN (8887 Ads)

Free Iklan 2u .Net : Portal Free Iklan Anda

pinjaman peribadi dpt cash hari ni !!! kol 0192287022


Website : N/A
Nama : PUTERI NORA
No. telefon : 019-2287022 / 03-40323398
Tarikh Iklan diletakkan : 2018-04-05
gambar

pinjaman peribadi dengan special offer pada musim cuti sekolah dan akhir tahun 2018

 

poket kering ??

duit tak de ??

mana nak pinjam ??

nak pinjam mak ayah .. malu !!!

kawan pun dua kali 5..kering memanjang ..

betul tak ??? betul..sebab kebanyakan dari kita memang macam tu !!

jom saya bantu..

kami syarikat pinjaman berlesen.. menyediakan khidmat pinjaman peribadi ..

terbuka kepada mereka yang menetap dan bekerja sekitar kl / selangor / seremban ..

>> 3 bulan slip gaji terkini
>> 3 bulan bank statement terkini
>> surat pengesahan jawatan
>> bil elektrik / air / astro
>> kad pengenalan

apa yang menarik di syarikat kami ??

- tempoh pinjaman sehingga 48 bulan
- bayaran bulanan yang fleksibel dan tidak membebankan
- terbuka kepada kakitangan kerajaan / swasta
- pencen / perkeso juga layak mohon
- blacklisted / ctos ccris layak pinjam

lagi ???

macam-macam pakej kami sediakan untuk pelanggan kami..

apa lagi abang kakak.. tak kan baca saja..

jom lah datang ke pejabat kami..

jangan risau.. tiada caj pun dikenakan

datang bersama dokumen lengkap..senang kami proses..

jangan malu..jangan ragu..

kalau tidak..anda lah yang rugi..

hubungi saya atau whtsapp di no 0192287022 / 0340323398 (puteri nora)


.
Free classified ads. Buy and sell household, audiovisual, cars, vans, cheapest way to save your money.